Reklamacja gwarancyjna dla klienta firmowego

xblitz   evorei   neno

Witamy na oficjalnej stronie wsparcia produktów KGK Trend Polska. Zapewniamy pełną ochronę serwisową jak również wsparcie techniczne i naprawy pogwarancyjne produktów naszych marek. Jeżeli posiadasz któryś z naszych produktów i chcesz otrzymać wsparcie z zakresu jego obsługi lub zgłosić reklamację - wypełnij poniższy formularz.
Znajduje się na urządzeniu lub na pudełku - w przypadku braku wpisz "X"
Bardziej dokładny opis pomoże technikom szybciej zdiagnozować potencjalną usterkę, co znacznie przyczyni się do czasu realizacji.
Proszę wpisać wszystko co jest dostarczane do serwisu, np. uchwyt do szyby, ładowarka, kabel itp. Preferowane jest całe kompletne urządzenie, chyba że bezpośrednio z serwisem ustalono inaczej.

Dodaj dokument zakupu w załączniku poniżej: *

Załącznik
Załącznik
Załącznik
Klauzula informacyjna RODO
Informujemy, że Twoje dane podane podczas składania reklamacji zostaną przetworzone tylko i wyłącznie w celu realizacji zlecenia reklamacji. Administratorem danych osobowych jest KGK Trend spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Ujastek 5b, 31-752 Kraków, KRS 0001008122 , NIP: 6783155146, REGON: 361816905 (KGK Trend). Z administratorem danych osobowych można skontaktować się listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem admin@kgktrend.pl.
Pełna treść polityki prywatności.