Kalibracja odpłatna dla klienta indywidualnego

xblitz   evorei   neno

Witamy na oficjalnej stronie wsparcia produktów KGK Trend Polska. Zapewniamy pełną ochronę serwisową jak również wsparcie techniczne i naprawy pogwarancyjne produktów naszych marek. Jeżeli posiadasz któryś z naszych produktów i chcesz otrzymać wsparcie z zakresu jego obsługi lub zgłosić reklamację - wypełnij poniższy formularz.
Znajduje się na urządzeniu lub na pudełku - w przypadku braku wpisz "X"
Proszę wpisać wszystko co jest dostarczane do serwisu, np. uchwyt do szyby, ładowarka, kabel itp. Preferowane jest całe kompletne urządzenie, chyba że bezpośrednio z serwisem ustalono inaczej.
Bardziej dokładny opis pomoże technikom szybciej zdiagnozować potencjalną usterkę, co znacznie przyczyni się do czasu realizacji.

Dodaj dokument zakupu w załączniku poniżej:

Załącznik
Załącznik
Załącznik
Klauzula informacyjna RODO
Informujemy, że Twoje dane podane podczas składania reklamacji zostaną przetworzone tylko i wyłącznie w celu realizacji zlecenia reklamacji. Administratorem danych osobowych jest KGK Trend spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Ujastek 5b, 31-752 Kraków, KRS 0001008122 , NIP: 6783155146, REGON: 361816905 (KGK Trend). Z administratorem danych osobowych można skontaktować się listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem admin@kgktrend.pl.
Pełna treść polityki prywatności.